Usuwanie wgnieceń bez lakierowania
metoda PDR

Bezinwazyjne usuwanie wgnieceń

Czy wiesz, że bezinwazyjne usuwanie wgnieceń bez lakierowania to może być najlepsza opcja naprawy? Jedynym warunkiem jest brak pęknięć na lakierze i nienaruszona struktura lakieru.

Czym jest PDR i jaki jest cel naprawy?

Usuwanie wgnieceń bez lakierowania to usługa naprawcza (zwana także PDR, z ang. Paintless Dent Repair), której celem jest przywrócenie oryginalnego, fabrycznego kształtu uszkodzonego elementu bez potrzeby ponownego lakierowania naprawianego elementu

Jakie elementy mogą być naprawione?

Obiektem napraw jest karoseria samochodu.  Jakie elementy można poddać naprawie?
Maska / pokrywa silnika, błotnik, drzwi, klapa / Pokrywa bagażnika a tak naprawdę to każdy element wykonany z blachy posiadający wgniecenie

Jakie uszkodzenia kwalifikują się do naprawy?

Najczęściej naprawę metodą PDR stosuję się dla pojazdów po gradobiciu, z wgnieceniami parkingowym, po uderzeniach kasztanów, kamieni itp.
Image

Czy PDR to bezpieczna technika?

Usuwanie wgnieceń bez lakierowania to bezpieczna technika naprawy uszkodzeń. Po naprawie wygląd i kształt karoserii jest taki sam jak w fabrycznych samochodach.

Kto wykonuje naprawy?

Osoba, która zawodowo zajmuje się usuwaniem wgnieceń nazywana jest najczęściej Technikiem PDR. Jest to osoba, która przeszła specjalistyczne szkolenia. Charakteryzuje się wieloletnim doświadczeniem w tym rodzaju napraw oraz posługuje się najwyższej jakości narzędziami.

Jakie są zalety tej metody?

Usuwanie wgnieceń bez lakierowania niesie za sobą wiele zalet. Można z całą pewnością zaliczyć do nich zachowaną fabryczną grubość  lakieru oraz brak utraty wartości pojazdu. Co więcej to opcja szybszej naprawy samochodu. Nie trzeba oddawać auta do warsztatu na wiele dni. Również cena usuwania wgnieceń bez lakierowania może być niższa niż naprawa tradycyjnymi metodami blacharsko-lakierniczymi

Ile kosztuje usuwanie wgnieceń?

Cena usunięcia wgniecenia bez lakierowania jest ustalana indywidualnie oraz zależy od kilku czynników, m.in. od ilości wgnieceń, ich wielkości, ich głębokości, stopnia trudności, nakładu pracy oraz miejsca i dostępności do niego.